داستان فرزندان آنجلینا جولی همسر و فرزند

داستان: فرزندان آنجلینا جولی همسر و فرزند آنجلینا جولی دوران کودکی لس آنجلس فرودگاه لس آنجلس مسافرت بازیگر اتیوپی فرزندان

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات من تختی زمانه نیستم/ حساب مربوط به کمک‌های مردمی را مسدود کردند ، علی دایی

    شهریار فوتبال کشور عزیزمان ایران را این روزها با لقب تختی زمانه می‌شناسند؛ آقای گل فوتبال دنیا که پیش از هر کسی وظیفه خود را در قبال زلزله زدگان کرمانشاه به عال

    من تختی زمانه نیستم/ حساب مربوط به کمک‌های مردمی را مسدود کردند ، علی دایی

    علی دایی: من تختی زمانه نیستم/ حساب مربوط به کمک های مردمی را مسدود کردند

    عبارات مهم : زلزله

    شهریار فوتبال کشور عزیزمان ایران را این روزها با لقب تختی زمانه می شناسند؛ آقای گل فوتبال دنیا که پیش از هر کسی وظیفه خود را در قبال زلزله زدگان کرمانشاه به عالی ترین شکل ممکن به انجام رساند.

    به گزارش ایلنا، مهران مدیری در برنامه دورهمی همواره یک جمله تکراری را بیان می کند و آن یادآوری بابت بازماندگان زلزله غرب کشور هست. شاید این جملات تکراری مهران مدیری هم اثری بر تصمیمات و وجدان های دولتی نداشته باشد. ولی جدا از مهران مدیری که همواره این مساله را یادآوری می کند، فقط یک نفر است که هنوز دست از پا نکشیده و همواره به دنبال کمک به زلزله زدگان غرب کشور هست. علی دایی در واقع شهریار فوتبال کشور عزیزمان ایران نیست بلکه او طی این مدت در نقش تختی فرو رفته و آنچه که مردم راجع به او می گویند که «تختی زمانه» است.

    اگر لیگ از نیم فصل دوم شروع می شد، سایپا با شما الان مدعی قهرمانی بود. آیا نیم فصل اول سایپا خوب نتیجه نگرفت؟

    من تختی زمانه نیستم/ حساب مربوط به کمک‌های مردمی را مسدود کردند ، علی دایی

    مطمئنا اگر نیم فصل اول هم اینگونه بازی می کردیم، نتیجه های بهتری به دست می آوردیم. تیم ما تغییرات زیادی داشت و به همین علت نیاز به وقت داشتیم تا فرزند ها بایکدیگر هماهنگ تر شوند. ان شاءا… در ادامه کار با حمایت کلوب جزو تیم هایی باشیم که سهمیه آسیا کسب می کنیم.

    مثل اینکه دیگر علی دایی شهره شده است به رو کردن استعدادهای تازه جهت فوتبال ایران.

    من خودم از اینکه با جوان ها کار می کنم خوشحالم و به این کار علاقه دارم. اینکه بتوانیم چند تا جوان را به فوتبال کشور عزیزمان ایران معرفی کنیم، خوب هست. باید با آنها کار کنیم و آنها هم از تجربیات من استفاده کنند. تیم سایپا به غیر از جوان ها بازیکنان باتجربه خوبی هم دارد که به ما هم کمک می کنند اگر تا اینجای کار موفق بودیم، تنها کار من نبوده بلکه بازیکنان و مخصوصا کادرفنی همه جوره به ما کمک کرده هست. بدون کمک کادرفنی این اتفاقات خوب در سایپا رخ نمی داد. خدا را شکر که روزبه روز تیم مان بهتر می شود.

    شهریار فوتبال کشور عزیزمان ایران را این روزها با لقب تختی زمانه می‌شناسند؛ آقای گل فوتبال دنیا که پیش از هر کسی وظیفه خود را در قبال زلزله زدگان کرمانشاه به عال

    شاید خیلی ها این روزها زلزله غرب کشور را فراموش کرده باشند ولی واقعیت این است که در آن وقت هنگامی که علی دایی پا پیش گذاشت، باعث شد تا مردم هم در کنار زلزله زدگان خودشان را احساس کنند و همین اتفاق لقب «تختی زمانه» را جهت شما مطرح کرد.

    اولا این را بگویم که من وظیفه ام را انجام داده ام و لایق این القاب نیستم. اگر کاری جهت هموطنانم کردم به خاطر دلم بود. این کار ما فقط یک همدردی کوچک با زلزله زدگان غرب کشور داشت.

    مردم هنوز هم کمک می کنند؟

    بالای صد نفر کمک کرده اند و هنوز هم در حال کمک کردن هستند. خیلی ها بیرون گود نشسته اند، ولی من و دوستانم پی همه چیز را به تن مان مالیدیم تا به مردم کمک کنیم. هر کاری کردیم قانونی بود تا بتوانیم یک کوچولو با مردم آسیب دیده همدردی داشته باشیم.

    من تختی زمانه نیستم/ حساب مربوط به کمک‌های مردمی را مسدود کردند ، علی دایی

    اما طی مدت اخیر خیلی ها یادشان رفته در کرمانشاه زلزله شده است و هنوز هم مردم این خطه نیازمند کمک هستند.

    همانطور که گفتم خیلی ها بودند که در این راه به ما کمک کردند. من دست مردم کشورمان را که به فکر هموطنانشان هستند، می فشارم و جالب است بدانید که این کمک ها ادامه دارد. شاید باور نکنید از پنج هزار و دو هزار تومان هم به ما کمک کردند. بعد مردم شایسته این القاب هستند که کنار هموطنان ارزش قرار گرفته اند نه من علی دایی. خدا شاهد است که مردم بزرگی داریم و باید مسوولان قدرشان را بدانند. اینها وظیفه دولت است که زیاد از همه کمک کند. امثال ما یک هزارم کار را به دوش گرفته ایم.

    شهریار فوتبال کشور عزیزمان ایران را این روزها با لقب تختی زمانه می‌شناسند؛ آقای گل فوتبال دنیا که پیش از هر کسی وظیفه خود را در قبال زلزله زدگان کرمانشاه به عال

    به نظر می رسد در راه کمک به مردم هم کم اذیت نشدید.

    خیلی ما را اذیت کردند. حساب های مردمی را مسدود کردند. الان که با شما صحبت می کنم شماره حسابی که داده بودیم تا مردم به هموطنانشان کمک کنند، مسدود شده است است.

    مگر می شود حساب مردمی علی دایی را مسدود کرد؟ به چه جرمی؟

    من تختی زمانه نیستم/ حساب مربوط به کمک‌های مردمی را مسدود کردند ، علی دایی

    سعی می کنم در نخستین وقت جلسه ای با دادستان کل کشور داشته باشم و علت این کار را از ایشان بپرسم. از روز اول براق کار کردیم و دادستانی از همان روز در جریان تمام کارهای ما بود و تمام موجودی را چک می کرد. مردم دلواپس نباشند تا ریال آخر را به زلزله زدگان داده و حساب بعد می دهیم. مردم بدانند که علی دایی امین آنهاست.

    به چه دلیلی این حساب را مسدود کردند هنگامی که شما نیت تان خیر بوده.

    این را باید از خودشان بپرسید. یک بار در مشهد حساب را مسدود کردند و یک بار هم در اصفهان. ولی خدا را شکر مردم ما را تنها نگذاشتند ولی باید این مساله جهت هر لحظه حل شود. شاید باور نکنید ولی نزدیک به 25 نفر در کرمانشاه بدون هیچ چشم داشتی به ما کمک می کنند. آنها با موتور سیکلت، وانت و غیره با ما همکاری می کنند و ما تنها پول بنزین ارزش را می دهیم.

    علی آقا جشنواره فجر امسال را دیدید؟ در جریان اتفاقی که جهت پژمان جمشیدی بعد از معرفی او به عنوان کاندیدای نقش مکمل مرد رخ داد، هستید؟

    نه، متاسفانه وقت نشد. متاسفانه مملکت ما همین هست. برعکس چیزی که ادعا داریم که ما ایرانیان چند هزار سال قدمت فرهنگی اعتبار ماست، نمی توانیم خیلی چیزها را ببینیم. چشم دیدن پیشرفت همدیگر را نداریم. پژمان چه زمانی که فوتبالیست بود و چه بعد که هنرپیشه شد هر لحظه خنده را به لب مردم و ما می آورد. او در کارش پیشرفت داشته و جزو عالی ترین هاست. متاسفم جهت کسانی که این کار را کردند. البته شاید چون پژمان در ژانر طنز بازی می کند، این اتفاق افتاده هست. ولی این را بگویم که او در کارش نیرومند است و با قدرت کارش را جلو می برد.

    خیلی ها از این اتفاق ناراحت شدند و از پژمان حمایت کردند.

    من هم نمی توانم این واکنش‌ها را قبول کنم. به جای اینکه تخریب کنیم، بیاییم اگر استعدادی در هر زمینه ای هست، کمک کنیم تا شکوفا شود. متاسفانه در مملکت ما چشم دیدن همدیگر را نداریم. باید کمک کنیم تا امثال پژمان پیشرفت کنند و از پیشرفت آنها دیگران ناراحت نشوند. مطمئن هستم پژمان روزبه روز پیشرفت می کند و به حمایت امثال ما نیاز ندارد چون با کارش نشان می دهد که هنرپیشه نیرومند ای است.

    واژه های کلیدی: زلزله | فوتبال | فوتبالیست | پژمان جمشیدی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار